Skip to main content

Tamanu olie: Muggenbulten

Muggenbulten,
niets is zo vervelend om mateloos geïrriteerd te worden door jeuk aan armen, benen, enkels, etc.
We weten het allemaal, niet krabben dan wordt de jeuk alleen maar erger!
Maar we doen het toch.
Gelukkig zijn er verschillende middeltjes om het leed te verzachten, maar beter om te voorkomen.

Zelf wordt ik elke zomer gestoken. Ik heb al verschillende middeltjes geprobeerd om te voorkomen.
Maar vaak vergeet ik te sprayen.

Nu zat ik 's avonds heerlijk te genieten van rode wijn, lekkere tapas en heerlijk gezelschap.
En ja hoor, krabben, krabben, krabben, niets vermoedend bleek ik weer als enige gestoken te zijn.
Het beheerst de rest van de avond omdat het jeuken niet ophoudt.
• Een kruisje drukken in de muggenbult, helpt bij mij niet.
• Knoflook eten heb ik ook ergens gelezen om te voorkomen. Ik verwerk knoflook altijd in mijn eten maar ze vallen me desondanks aan.
• Lange mouwen, lange broek. Ik ben geboren voor lange mouwen en lange broeken maar toch vinden de muggen altijd weer een plekje waar ze hun sporen kunnen achterlaten.

Helaas was het kwaad al geschiedt, de bulten werden roder en groter.
Uiteindelijk heb ik een druppel Tamanu olie op al mijn bulten gedaan, en ik had er 5 op mijn linker been.
Het jeuken stopt en de volgende ochtend waren mijn bulten niet meer zichtbaar.
En dat terwijl de grote rode bulten bij mij de volgende dag altijd zichtbaar blijven. Het vervelende is dan ook dat ik weer door ga met krabben.

Voor mensen die het willen proberen, 15ml pure onverdunde Tamanu olie bestellen op:
www.tamanu.nl

Een paar druppels volstaat !


Popular posts from this blog

Laura Ponticorvo promote Facial Clay Mask.

Laura Ponticorvo promote Facial Clay Mask. Volcanic Earth Facial Clay Mask in the Beaute ét Vogue Box This it the link to the VLOG Laura Ponticorvo Volcanic Earth - Europe ' Natural Facial Skin Care, Natural Body Skin Care. What sets them apart from others? Clearly their unique authentic ingredients which are proven effective. They are not so in the business of selling naturally organic skin care products in a world of homogeneous skin care competitors. Volcanic Earth Europe products are not just a beauty product, it is so much more. Volcanic Earth Europe not only offer the complete facial skin and body care, but they also support clinics, pharmacy, wellness resorts to use their unique ingredients to make their own unique products or just use them as a natural ingredients during facial treatments, during body treatments which is perfect to use them naturally. The Basic ingredients Volcanic Earth Europe uses are: The pure original Tamanu Oil - but do not let you foole